Rouva Hakson seuranhaku ja menokalenteri

Peliseuranhakua, juonisuunnittelua, poissaoloilmoituksia... kaikenlaista pelaajakunnan ilmoitusasiaa.
Avatar
Anja H.
Viestit: 28
Liittynyt: Su Marras 22, 2020 5:42 pm

Rouva Hakson seuranhaku ja menokalenteri

Viesti Kirjoittaja Anja H. »

Seuraa Anjalle
So. Anja on vielä vähän yksin tallissa — ei se häntä siis haittaa, ainakaan kovasti, mutta olisihan se mukavata tutustua muihin tallilaisiin. Lyhyt rpg (voi olla siis ihan pikkuviesteillä ja vaikka vain yhden ketjusivun mittainen), tarinoissa maininta, mitä vain, kunhan vähän saisin itse tatsia hahmoon ja Hakson rouva ei olisi enää niin ulkosiideri. :D

Pronssi vain kilisee kuin täti menee
  • valmentautuu skill at arms:in parissa kaksi kertaa kuukaudessa Klaus Tuuran opissa
  • huitelee turnajaisista toisiin pokaalinkuvat silmissä
Viimeksi muokannut Anja H., Pe Loka 22, 2021 1:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rimma
Viestit: 14
Liittynyt: Pe Loka 22, 2021 5:59 am

Re: Rouva Hakson seuranhaku ja menokalenteri

Viesti Kirjoittaja Rimma »

Hei vitsi mikä sattuma! Mä olen raapustellut jo ennakkoon mun blogiin tekstejä, jotka julkaisen tänne. Laitan varmaan jo tänään yhden tarinan Bluen päikkyyn, jossa myös sä olet. Tämä tapahtuu tulevana sunnuntaina, mutta jos mä ennakkoon julkaisen, niin kirjotan aina otsikon alle, milloin se oikeasti tapahtuu. Jos yhtään ymmärsit mitä haen takaa. :D:D
Avatar
Anja H.
Viestit: 28
Liittynyt: Su Marras 22, 2020 5:42 pm

Re: Rouva Hakson seuranhaku ja menokalenteri

Viesti Kirjoittaja Anja H. »

Hei onpa kiva! Anjaa saa repiä teksteihin mukaan ihan niin paljon kuin sielu sietää, kiva saada hänetkin vähän äksöniin mukaan. :D
Vastaa Viestiin