Blossomin päiväkirja

Hevosten omat päiväkirjat ja yleinen talligalleria/-päiväkirja
Avatar
Kasper
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Syys 21, 2020 2:53 pm

Blossomin päiväkirja

Viesti Kirjoittaja Kasper »

JS BLOSSOM (sivut)
Possu

6-vuotias fwb-ori
ruunivoikonkirjava, 166cm
kenttäratsu (tällä hetkellä CIC2)

omistaja Kasper Hallamaa
Avatar
Kasper
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Syys 21, 2020 2:53 pm

Re: Blossomin päiväkirja

Viesti Kirjoittaja Kasper »

25.06.2021

Tuijotin kirjavaa oriani tuimana.
Mä olin omasta mielestäni ostanut hyvän kenttähevosen, mutta voin sanoa, ettei tällä hetkellä menestys päätä huimannut. Ensin Possuksi kutsumani ori oli kärsinyt jalkavaivoista, minkä takia parit kenttäkisat oli mennyt ohi suun ja kun sitten vihdoin päästiin kisailemaan, meidät hylättiin, koska jalkavaivat tekivät paluun juuri ennen maastoestekoetta.

Voin sanoa, että v*tutti ihan hirveästi. Jalkavaivat selätettiin lopulta täysin ja oltiin jopa päästy kilpailemaankin Possun kanssa, mutta ei niistä kisoista mitään mainetta ja mammonaa todellakaan tullut.
Ihan hävetti. Mä olin mukamas joku vakavasti otettava kenttäratsastaja, mutta mun alla oleva hevonen oli ihan....... En sano paska vaikka mieli tekiskin.
JS Blossom oli yritteliäs ori ja sen kanssa oli kiva työskennellä, mutta jokin siinä mätti. Mutta hauskan luonteensa takia mä en sen kankkuun ollut lyönyt "Myynnissä"-lappua vaan halusin yrittää vielä. Jos ei meno paranisi tämän vuoden loppuun mennessä, se olisi kyllä heippahei tuolle hevoselle.
Vastaa Viestiin