Yllätyspikkujoulut! (avoin peli)

Leiritaloon sijoittuvat pelit
Jussi
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Syys 07, 2020 6:36 pm
Viesti:

Re: Yllätyspikkujoulut! (avoin peli)

Viesti Kirjoittaja Jussi »

”Moikka! Kaikki on jo mennyt mutta muutama minuutti niin sitten on lisää. Mä nimittäin ainakin tarvin täydennyksen. Mites muut?”

Saatuani vastaukset kysymykseeni siirryin keittiöön ja mittasin kattilaan ainakin tarpeeksi glögiä neljään mukilliseen ennen kuin jäin odottamaan mausteisen juoman lämpenemistä ja oman mukini, sekä Evelle kaivamani mukin täyttämistä.
Avatar
Kasper
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Syys 21, 2020 2:53 pm

Re: Yllätyspikkujoulut! (avoin peli)

Viesti Kirjoittaja Kasper »

Edellinen viikonloppu oli mennyt Kallassa gaalailemassa, mutten tietenkään "kieltäytynyt kutsusta", kun kuulin Myrttisuon omista pikkujouluista. Tuntui, kuin tämä koko vuosi, mitä kyseisellä tallilla olin hevosineni kulkenut, olisi mennyt kuin jossain sumussa ja hävettävän vähäisesti olin ottanut osaa mihinkään yhteisiin juttuihin. Johtui se sitten pitkistä kisamatkoista, Possun jalkavaivoista tai mistä lie... Kuka tietää. Mutta nyt olin kuitenkin saapunut leiritalolle.

Huikkasin tervehdykseni jo heti ovelta käsin enkä sano, etteikö olisi tehnyt mieli kääntyä samoilla vauhdeilla ulos siitä kyseisestä ovesta, sillä joulu ei todellakaan ollut minun lempijuhliani ja naislaulajan lallattelemat joululaulut sai ihon kananlihalle - negatiivisessa mielessä.
En kuitenkaan antanut inhoni loistaa muille pikkujouluilijoille.

"Täällähän on jo porukkaa", hymyilin valloittavasti silmäiltyäni porukan läpi.
Vastaa Viestiin