Suoritusmerkinnät ja palkinnot käyttöön?

Yleistä ideointia ja tapahtumien suunnittelua.
Avatar
Rosa
Tallin omistaja
Viestit: 77
Liittynyt: La Elo 29, 2020 8:43 am

Suoritusmerkinnät ja palkinnot käyttöön?

Viesti Kirjoittaja Rosa »

Suoritusmerkinnät ja palkinnot. Tämä olisi aihe, josta haluaisin vähän kerätä ajatuksia! Monella hoitajapohjaisella tallilla on käytössä erilaisia merkkejä, mitä keräillä itselleen osallistumalla erilaisiin tapahtumiin ja olemalla aktiivinen. Onko tällaiseen kiinnostusta myös Myrttisuolla vai tuleeko se inspiraatio jo pelkästään kirjoittamisesta?

1. Koetko, että erilaiset palkinnot ja merkinnät motivoisivat sinua kirjoittamaan aktiivisemmin ja osallistumaan tapahtumiin?

2. Haluaisitko, että näitä palkintoja kerätään Myrttisuon sivulle jonkinlaiseen omaan "hoitajakaappiin" vai lisäisitkö mieluummin omalle hahmosivulle? Vai sekä että?

3. Millaisista tapahtumista haluaisit palkintoja? (Esim. osallistuminen valmennuksiin/tunneille, osallistuminen tapahtumiin, valmennuksen järjestäminen....)

+ Muu vapaa sana!

------

Pidetään keskustelua jonkin aikaa auki, niin saadaan uusilta liittyviltä myös ajatuksia tähän liittyen! :)
Jussi
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Syys 07, 2020 6:36 pm
Viesti:

Re: Suoritusmerkinnät ja palkinnot käyttöön?

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Mä nyt olen yks todistettu hullu joten puhun laajemmalla alalla kuin vain Jussin kohdalla.

Mun mielestä kaikki tehtävät yms on ihan kivoja varsinkin jos ne on vapaaehtoisia tai ainakin että niitä saa suorittaa omaan tahtiin.

Paljonhan mulle tekee siis jo se, että joku mainitsee mun hahmon tarinassa että saan uutta boostia omaan tekemiseen, mutta välillä lisäinspis tulee myös tällaisista asioista. Tietenkin sitten jos puhutaan yhtään haastavammasta hahmosta, kuten esim mulla vaikka Max, tehtävät yms auttaa paljon enemmän kehittelemään juonta eteenpäin.

Tietenkinhän tääkin on ihan hahmokohtaista, sillä just esim. Jussin kanssa mulla on sille omat suunnitelmansa, mikä ei kuitenkaan onneksi meinaa sitä, etteikö niitä voisi vaihtaa tai laajentaa inspaavien tehtävien ja muiden tullessa eteen.

(Okei, tässä ei oo varmaa mitää pointtia. Palaan siistimään tän aamukahvin jälkeen 😁)
Vastaa Viestiin